tęcza

MSP JEST SUPER!!!!!!!!!!

WSTRZĄŚNIJ!



kursor

gwiazdki kolorowe

GRY

zegar

Muzyka

witajcie

trwa inicjalizacja, prosze czekac... GRY mmo

nw

http://xat.com/web_gear/background/xat_rock2.jpg

czwartek, 19 grudnia 2013

Wywiad

Hej przepraszam że nie pisałam ale mam dla was niespodziankę bo dziś przeprowadziłam wywiad z Agatu<33
J - Ja A - Agatu<33
J:Hey prowadzę bloga czy bym mogła z tobą przeprowadzić wywiad ?
A: no ba ^-^
J:Co najbardziej lubisz na msp ?
A:Znajomych Niektórych bo można z nimi pogadać ;D
J:Jakie jest twoje marzenie na MSP ?
A:Nigdy o tym nie myślałam.. *-* Ale raczej zdobyć 25 lvl bez vipów . :>
J:Czy poznałaś jakieś osoby które Ciebie wesprzą ?
A:Tak poznałam . :>
J:Czy byś mogła podać ich nicki ?
A:Jest ich sporo .
A:Dlatego było mi trudno ich wymienić .
J:Chcesz dodać coś od siebie ?
A:Nje :>
J:Dziękuje za wywiad.
A:Nmzc ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz