tęcza

MSP JEST SUPER!!!!!!!!!!

WSTRZĄŚNIJ!



kursor

gwiazdki kolorowe

GRY

zegar

Muzyka

witajcie

trwa inicjalizacja, prosze czekac... GRY mmo

nw

http://xat.com/web_gear/background/xat_rock2.jpg

piątek, 30 sierpnia 2013

Hejoo xD

Hej, miśki. :3
Dawno nie pisałam żadnego posta z powodu, że usunęłam się z bloga, ale Kasia namówiła mnie abym wróciła, więc jestem z powrotem :)
Niestety na razie będę żadziej pisać posty. Powodem jest to, że nieumyślnie zepsułam ładowarkę od laptopa, potem mama kupiła nową, ale spaliła się w niej końcówka... xD
Teraz mamy problem bo nie możemy nigdzie znaleść takiej samej ładowarki bo laptop kupiliśmy w Anglii. Musimi kupić nowego laptopa ale na razie nie ma na to kasy : / Za długa historia, żeby ją opisać... Postaram się jak najczęściej pisać posty, a jak na razie bywajcie : * / Lovley<33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz